کادر 4 ماژول درب 65 لگراند

کد محصول 10954

از {{model.count}}
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • عرض درب مناسب: 65 میلیمتر
  • تعداد اجزاء: 2 عدد
  • مونتاژ: روی بدنه ترانک توسط گیره زیر محصول
  • تعداد در بسته: 20 عدد
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کادر 4 ماژول درب 65 ترانک لگراند با کد 10954 مناسب ترانکینگ درب 65 است که جهت ترانکهایی با سایز 50×80 و 50×150 عرضه شده است. این کادر مناسب کلیه مکانیزم های لگراند که ابعاد 45×45 را دارند می باشد. طوریکه کلیه پریز های دیتا - برق - تلفن و ... را می توان جاگذاری کرد. قسمت زیرین کادر که به رنگ مشکی می باشد براحتی بروی ترانک لگراند نصب خواهد شد و قسمت رویه آن با کلیک معروف شرکت لگراند بخش زیرین و درپوش ترانک را کاملاً می پوشاند.

بررسی محصول

کادر 4 ماژول درب 65 لگراند کد محصول 10954

کادر 4 ماژول جزء پرفروش ترین محصولات کادر و حلقه های قابل فیکس محصولات لگراند می باشد که مناسب درب 65 است، این نوع از دربها در طیف گسترده محصولات لگراند جای خود را در ترانکهای 50*80 و 50*150 لگراند باز می کنند طوریکه در پروژه های اجرایی شبکه شرکتهای خصوصی با نصب یکعدد سوکت شبکه پهن CAT6 و یکعدد پریز برق سفید یا قرمز لگراند کارشناس مربوطه یک خط مستقل شبکه دیتا و برق مستقیم خواهد داشت. این در حالی است که در ادارات بزرگ شاید این قضیه جوابگو نباشد و با تعداد افزایش آن به نتیجه مربوطه خواهد رسید. این نوع کادر مناسب کلیه کیستون های شبکه دیتا - تلفن و پریز های برق و هرگونه پریزی که ابعاد 45*45 داشته باشد مناسب است.

تیمهای اجرایی منجسم و آموزش دیده شرکت فاراده تخصص کامل بر نحوه نصب و اجرای آن را بعهده دارند طوریکه در کوتاه ترین زمان ممکن و با حداقل پرتی نسبت به اجرای آن همت می ورزند. در صورتیکه نیاز به اجرا و یا خرید این نوع محصول دارید با مشاوران شرکت فاراده ارتباط بگیرید.


لینک مرتبط

فایلها و منابع مرتبط با کادر 4 ماژول درب 65 ترانک لگراند

یییمشخصات فنی کادر 4 ماژول درب 65 لگراند (سایت اصلی)

ترانک های مربوط به این محصول

ترانک ۵۰×۸۰ لگراند

ترانک سایز ۵۰×۸۰ لگراند فرانسه با کد محصول 10462 که بهمراه درب 65 قابل انعطاف عرضه می گردد بستری مناسب جهت هدایت کابلهای دیتا و برق بوده طوریکه با زوایا و قطعات مربوطه ظاهری زیبا به پروژه های اجرایی شما می بخشد. این نوع از ترانک لگراند کوچکترین سایز موجود در بازار ایران بوده و گزینه ای مناسب برای تعداد کم کابل می باشد. ترانک 8 سانت لگراند در پروژه های کابل کشی دوربین مداربسته بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این مدل از ترانک لگراند جهت پروژه هایی که تعداد پرسنل اندکی دارند بستری مناسب جهت هدایت کابلهای دیتا و برق خواهد بود. این قطعه فقط مخصوص تارنک 50*80 لگراند می باشد.

ترانک 50×150 لگراند

ترانک سایز 50×150 لگراند با کد محصول 10427 با دو عدد درب 65 قابل انعطاف گزینه بسیار مناسب جهت ترانکینگ پیشخوان بانکها - ادارات مرکزی و سازمانهای دولتی می باشد. پارتیشن جداکننده این نوع از ترانک باعث می شود دو مسیر مجزا جهت کابل شبکه و دیتا ایجاد شود طورئیکه جهت هر بخش از آن کادر مجزا تعبیه و نصب خواهد شد. این نوع از ترانک لگراند سومین سایز پس از ترانک 10 سانت لگراند بوده و گزینه ای بسیار مناسب برای تعداد قابل توجه کابل می باشد.


مشخصات

عرض درب مناسب
65 میلیمتر
تعداد اجزاء
2 عدد
مونتاژ
روی بدنه ترانک توسط گیره زیر محصول
تعداد در بسته
20 عدد
جنس
PVC
رنگ
سفید
درجه حفاظتی
IP40
درجه مقاومت
IK07
درجه دمایی
25-60- °C