کابل شبکه Cat 6 UTP لگراند

کد محصول 32755

از {{model.count}}
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • جنس: مس
  • رده: U/UTP
  • رنگ: آبی
  • طول هر کارتن: 305 متر
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کابل شبکه CAT6 UTP لگراند که با رنگ آبی عرضه می گردد مناسب انتقال شبکه دیتا در محیط های اداری، هتل ها، بیمارستانها و مسکونی است. 4 زوج بهم تابیده این کابل تا یک مگابایت بر ثانیه را ساپورت می کند کاربرد این گروه از کابل شبکه لگراند برای شبکه های LAN با حداکثر سینگال عبوری 250MHz می باشد و قابل اتصال به کانکتورهای RJ45 هستند. این کابل دارای عایق های مقاوم در برابر حرارت، رطوبت و نویز هستند که اطمینان از عملکرد بهتر در شرایط مختلف را فراهم می کنند.

بررسی محصول

کابل شبکه Cat 6 U/UTP لگراند کد 32755


کابل شبکه لگراند یکی از محصولات شرکت لگراند فرانسه است که برای انتقال داده‌ها و اتصال دستگاه‌های شبکه به کار می‌رود. این کابل‌ها در انواع مختلفی مانند Cat5e، Cat6 و Cat6A با استاندارد های تایید شده ISO 11801 ed. 2.0 و EN 50173-1 ، EIA/TIA 568 تولید و عرضه می گردند مقاومت ظاهری کابل CAT6 لگراند در حدود 100 اهم بوده و می تواند داده ها را با سرعت 1 گیگابایت بر ثانیه در پهنای باند 250 مگاهرتز انتقال دهد.


کابل شبکه لگراند در سه نوع UTP, FTP و SFTP تولید و عرضه می شوند که هر کدام معایب و مزایا خاص خود دارند. کابل لگراند کد 32755 با روکش PVC عرضه می شوند و مناسب پروژه های اداری - مسکونی - هتلها و بیمارستانها است.

کابل دیتا CAT6 UTP لگراند دارای ساختار مقاوم و پایدار است که از پویایی و انعطاف پذیری بالایی برخوردار است این کابل برای انتقال داده ها با سرعت بالا و کیفیت برتر طراحی شده است طوریکه با استفاده از فناوری های جلوگیری از نویز، اطمینان از انتقال داده ها با کیفیت بالا را فراهم می کند از سویی نیز با استفاده از مواد باکیفیت و فناوری های پیشرفته، دارای عمر مفید بلندی است.

کیفیت و عملکرد برتر کابل های شبکه لگراند باعث شده که در کنار رقبای خود دارای قیمت منطقی و مناسبی باشد. این ویژگی ها اطمینان بیشتری را در خصوص استفاده از کابل شبکه لگراند به مخاطب بخشیده و تصمیم گیری را آسان تر می کند.

کابل های شبکه لگراند قبل از عرضه به بازار تحت تست های دقیق کیفیت قرار می گیرند تا اطمینان از عملکرد و عمر مفید آنها به کاربران ارائه شود.


لینک مرتبط

فایلها و منابع مرتبط با کابل دیتا Cat 6 U/UTP لگراند

ییی

کابل شبکه Cat 6 U/UTP لگراند

توضیحات کلی صفحه اصلی سایت لگراند

مشخصات

جنس
مس
رده
U/UTP
رنگ
آبی
طول هر کارتن
305 متر
تعداد زوج
4 زوج
استاندارد
ISO/IEC 11801

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...