مکانیزم شبکه 45 درجه Cat 6 UTP لگراند

کد محصول 76503

از {{model.count}}
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • رده: Cat 6 UTP
  • رنگ بندی اتصالات: 568A - 568B
  • سایز: پهن - 45 درجه
  • تعداد در بسته: 10 عدد
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مکانیزم شبکه 45 درجه Cat6 UTP لگراند با کد محصولی 76503 از سری محصولات مدل موزائیک لگراند و رده LCS² می باشد که دو استاندارد رنگ بندی T568B و T568A را ساپورت می کند. این مدل از کیستون لگراند با مکانیزم اتصال سریع و مطمئنی که در پشت آن قرار دارد باعث آن میشود که سرعت لازم در هنگام نصب فراهم شده و از سویی نیز امکان عدم اتصال به پین های پشت کیستون را به حداقل برساند. زاویه نصب این محصول 45 درجه بوده و از محافظ شاتر برخوردار نیست چرا که با زاویه موجود مانع از ورود گرد و غبار به داخل می شود.

بررسی محصول

مکانیزم 45 درجه Cat6 UTP لگراند کد 76503

کیستون های لگراند به سهولت در نصب و کارایی لازم با بهره وری بالا معروفیت خاصی دارند.

اینکه برای پایان دادن به کابل های اترنت و ایجاد یک نقطه اتصال برای دستگاههایی مانند کامپیوتر و سوئیچها چه کیستونی و با چه ویژگی استفاده شود طوریکه هدروم بالایی در نتایج تست فلوک ارائه گردد بسیار حائز اهمیت است.

مکانیزم 45 درجه از شاتر محافظ شفاف برخوردار نیست و زاویه موجود روی آن مانع از ورود گرد و غبار به داخل آن می شود. این محصول رقیب خوبی برای شرکتهایی همانند R&M سوئیس و ... خواهد بود چرا که اکثر محصولات آنان از زاویه موجود برخوردار است.

این مکانیزم لگراند 2 ماژول بوده و براحتی کادر های 2 ماژول درب 65 و درب 85 را پر می کند.

در این بین در صورتیکه پروژه شما هنوز در مرحله طراحی می باشد شرکت فاراده این توانایی را دارد که تا با برآورد مناسب و بر اساس نیازمندی شما اقدام کند. از سویی نیز پرسنل و تیم های اجرایی شرکت فاراده در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به نصب و راه اندازی پروژه شما می نمایند.


مشخصات

رده
Cat 6 UTP
رنگ بندی اتصالات
568A - 568B
سایز
پهن - 45 درجه
تعداد در بسته
10 عدد
رنگ
سفید
استاندارد
ISO/IEC 11801
عمق نصب
25 میلیمتر
مشخصات کانکتور
RJ45 هشت پین
درجه حفاظتی
IP 20
درجه مقاومت
IK04
کلاس
E