مکانیزم شبکه باریک Cat 6 UTP لگراند

کد محصول 76561

از {{model.count}}
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • رده: Cat 6 UTP
  • رنگ بندی اتصالات: 568A - 568B
  • سایز: باریک
  • تعداد در بسته: 10 عدد
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مکانیزم پریز شبکه باریک Cat 6 UTP لگراند با کد محصولی 76561 از سری محصولات مدل موزائیک لگراند و رده LCS² می باشد که دو استاندارد رنگ بندی T568B و T568A را ساپورت می کند. این مدل از کیستون لگراند با مکانیزم اتصال سریع و مطمئنی که در پشت آن قرار دارد موجب می شود که سرعت لازم در هنگام نصب فراهم شده و از سویی نیز امکان عدم اتصال به پین های پشت کیستون را به حداقل برساند. سرعت انتقال داده این کیستون 1 مگابایت بر ثانیه بوده طوریکه 1 فایل گیگا بایتی را در طول 8 ثانیه می توانید دانلود کنید.

بررسی محصول

مکانیزم پریز شبکه باریک Cat 6 UTP لگراند کد 76561

اینکه برای پایان دادن به کابل های اترنت و ایجاد یک نقطه اتصال برای دستگاههایی مانند کامپیوتر و سوئیچها چه کیستونی و با چه ویژگی استفاده شود طوریکه هدروم بالایی در نتایج تست فلوک ارائه گردد بسیار حائز اهمیت است در این بین کیستون های لگراند به سهولت در نصب و کارایی لازم با بهره وری بالا معروفیت خاصی دارند.

شرکت لگراند فرانسه با تولید کیستون های Cat 6 رده LCS2 توانست بین رقبای خود گامی بلندتر بردارد. این نوع از کیستون لگراند مجهز به یک پوشش محافظ گرد و غبار شفاف است که از کانکتور 8 پین محافظت می کند از سویی نیز قطعه ای که سیم های کابل دیتا بروی آن قرار می گیرد همواره به رنگ آبی بوده و اتصالاتها دارای پوشش میکرونی طلا هستند تا مقاومت لازم در برابر فساد هوازی داشته باشند.

مکانیزم پریز شبکه لگراند CAT 6 در انواع FTP ، UTP و STP در انواع باریک یک ماژول و پهن دو ماژول تولید شده که متناسب با نوع کابل شبکه لگراند ، پچ پنل لگراند و پچ کورد لگراند در شبکه های Cat 6 مورد استفاده قرار می گیرد .

کیستون های رده موزائیک شرکت لگراند قابلیت نصب روی کادرهای دیواری و فریم های ماژولار ترانکینگ لگراند را دارد طوریکه دو عدد کیستون باریک لگراند در کنار هم یک کادر 2 ماژول را پر می کند و در صورتیکه از یک مکانیزم می خواهید استفاده کنید بایستی از کیستون پهن لگراند استفاده شود. کیستون شبکه لگراند مجهز به کانکتورهایی است که با اتصال سریع و بدون ابزار خاصی نصب خواهند شد. این محصول مناسب امکان تجاری - اداری و مسکونی بوده و حتی جهت تلفن های IP و آنالوگ کاملاً مناسب است.

در این بین در صورتیکه پروژه شما هنوز در مرحله طراحی می باشد شرکت فاراده این توانایی را دارد که تا با برآورد مناسب و بر اساس نیازمندی شما اقدام کند. از سویی نیز پرسنل و تیم های اجرایی شرکت فاراده در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به نصب و راه اندازی پروژه شما می نمایند.


مشخصات

رده
Cat 6 UTP
رنگ بندی اتصالات
568A - 568B
سایز
باریک
تعداد در بسته
10 عدد
رنگ
سفید
استاندارد
ISO/IEC 11801
عمق نصب
25 میلیمتر
مشخصات کانکتور
RJ45 هشت پین
درجه حفاظتی
IP 20
درجه مقاومت
IK04
روکش اتصالات
طلا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...