مکانیزم شبکه قفل دار Cat 6 UTP لگراند

کد محصول 76594

از {{model.count}}
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • رده: Cat6 UTP
  • رنگ بندی اتصالات: 568A - 568B
  • سایز: پهن
  • تعداد در بسته: 5 عدد
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مکانیزم پریز شبکه Cat 6 UTP لگراند با کد محصولی 76564 از سری محصولات مدل موزائیک لگراند و رده LCS² می باشد طوریکه با وجود قفلی که برای پچ کورد داخل مکانیزم ایجاد می شود مانع از درآمدن آن می شود. این مدل از کیستون لگراند با مکانیزم اتصال سریع و مطمئنی که در پشت آن قرار دارد موجب می شود که سرعت لازم در هنگام نصب فراهم شده و از سویی نیز امکان عدم اتصال به پین های پشت کیستون را به حداقل برساند. سرعت انتقال داده این کیستون 1 مگابایت بر ثانیه بوده طوریکه 1 فایل گیگا بایتی را در طول 8 ثانیه می توانید دانلود کنید.

بررسی محصول

مکانیزم شبکه قفل دار Cat 6 UTP لگراند کد 76594

شرکت لگراند فرانسه با تولید کیستون های Cat 6 رده LCS2 توانست بین رقبای خود گامی بلندتر بردارد. این نوع از مکانیزم لگراند مجهز به یک پوشش محافظ گرد و غبار شفاف است که از کانکتور 8 پین محافظت می کند از سویی نیز قطعه ای که سیم های کابل دیتا بروی آن قرار می گیرد همواره به رنگ آبی بوده و اتصالاتها دارای پوشش میکرونی طلا هستند تا مقاومت لازم در برابر فساد هوازی داشته باشند.

 از سوی دیگر مکانیزم شبکه کد 76594 قفل دار لگراند با وجود سیستم قفل شونده آن باعث خواهد شد که پچ کورد براحتی از داخل آن بیرون نیاید و درآوردن آن مستلزم کلید مخصوصی است که بهمراه محصول عرضه می گردد.

مکانیزم شبکه قفل دار لگراند مناسب محیطهای فروشگاهی - دستگاههای خود پرداز بانکها - فرودگاهها و هر بخشی که پریزهای شبکه در دسترس مردم قرار گیرد مناسب است.


مکانیزم های رده موزائیک شرکت لگراند قابلیت نصب روی کادرهای دیواری و فریم های ماژولار ترانکینگ لگراند را دارد طوریکه دو عدد مکانیزم باریک لگراند در کنار هم یک کادر 2 ماژول را پر می کند و در صورتیکه از یک مکانیزم می خواهید استفاده کنید بایستی از مکانیزم پهن لگراند استفاده شود. کیستون شبکه لگراند مجهز به کانکتورهایی است که با اتصال سریع و بدون ابزار خاصی نصب خواهند شد. این محصول مناسب امکان تجاری - اداری و مسکونی بوده و حتی جهت تلفن های IP و آنالوگ کاملاً مناسب است.

در این بین در صورتیکه پروژه شما هنوز در مرحله طراحی می باشد شرکت فاراده این توانایی را دارد که تا با برآورد مناسب و بر اساس نیازمندی شما اقدام کند. از سویی نیز پرسنل و تیم های اجرایی شرکت فاراده در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به نصب و راه اندازی پروژه شما می نمایند.


مشخصات

رده
Cat6 UTP
رنگ بندی اتصالات
568A - 568B
سایز
پهن
تعداد در بسته
5 عدد
رنگ
سفید
استاندارد
ISO/IEC 11801
عمق نصب
25 میلیمتر
مشخصات کانکتور
RJ45 هشت پین
درجه حفاظتی
IP 20
درجه مقاومت
IK04
روکش اتصالات
طلا