کادر تکی 2 ماژول لگراند

کد محصول 78802

از {{model.count}}
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • جنس: PVC
  • ابعاد کل: 82x82 میلیمتر
  • فضا برای مکانیزم: 45x45 میلیمتر
  • تعداد در بسته: 10 عدد
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کادر تکی 2 ماژول لگراند فرانسه طرح موزائیک مناسب نصب پریز های برق دو شاخه -MK - کلیدهای تک پل - دو پل ..... و کلیه برندهای دیگر دنیا که ابعاد 45 در 45 میلیمتر داشته باشند مناسب است. این مدل از کادر گزینه ای مناسب جهت فضای محیط اداری و منازل مسکونی می باشد.

بررسی محصول

کادر تکی 2 ماژول لگراند کد 78802

کادر تکی 2 ماژول لگراند فرانسه طرح موزائیک با رنگ سفید جز محصولات بسیار پرطرفدار بوده طوریکه این کادر قابلیت نصب کلیه پریزهای برق - شبکه - آنتن - تلفن - زنگ و ... حتی برند های مختلف که ابعاد آنان 45.5 در 45.5 باشد را در بر می گیرد. این محصول با کد 78802 وارد طیف گسترده محصولات شرکت لگراند فرانسه گردید. هر 10 عدد از این محصول لگراند در یک بسته قرار دارد طوریکه هر 10 بسته نیز در یک کارتن لگراند قرار می گیرد. این کادر همچنین مناسب نصب پریز های شبکه دیتا و تلفن پروژه های نصب و راه اندازی شبکه دیتا بوده که ظاهری بسیار جذاب را بر روی دیوار به خود می گیرد، از سوی دیگر این مدل از کادر لگراند با خمیدگی ماهرانه ای که طراحان شرکت لگراند فرانسه به آن داده اند ظاهری بسیار شیک و منظم بوجود آورده است که دیوارهای منزل شما را بسیار آراسته و پسندیده می نماید. قسمت زیرین دور تا دور این کادر لگراند از پی و سی شفاف استفاده شده است تا در صورتیکه کلید شما از چراغ کم نور در زیر قاب بهره ببرد نور ضعیف و بسیار دیدنی فضای اتاق نشمین و یا خواب شما را جذابیت لازم ببخشد.

این محصول به تنهایی قابل استفاده نیست و لازم است که در زیر آن فریم تکی چنگکی (برای قاب پریز) و غیر چنگکی (بر روی ام دی اف) وجود داشته باشد که سپس بروی آن فیکس گردد. این محصول از کمپانی لگراند نیازی به ابزار خاصی ندارد و تنها با یکعدد پیچ گوشتی دو سو می توانید نصب و راه اندازی نمائید.

هر چند که در پروژه های اجرایی شرکت فاراده، تیم های منسجم و آموزش دیده این شرکت توانایی لازم را در خصوص نصب و راه اندازی این محصول بعهده خواهند داشت.


مشخصات

جنس
PVC
ابعاد کل
82x82 میلیمتر
فضا برای مکانیزم
45x45 میلیمتر
تعداد در بسته
10 عدد